Kontrola bólu
Zatrudniasz nową asystentkę stomatologiczną? Dowiedz się, jak wyróżnić się jako pracodawca i przyciągnąć najlepsze z najlepszych……
7 minut czytania
Twoja reputacja online może wpłynąć na sukces Twojej praktyki. Skuteczna strategia e-reputacji to przemyślana, aktywna obecność w Internecie i uwzględnianie uwag pacjentów. Gabinety stomatologiczne, które biorą pod uwagę opinie klientów, zarabiają więcej pieniędzy niż te, które tego nie robią. Firmy wymienione przez Google są ogólnie uważane za bardziej wiarygodne niż te, które nie są tam obecne.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oświadczam, że jestem specjalistą z branży stomatologicznej (stomatolog, technik dentystyczny, asystentka, higienistka lub osoba związaną z branżą). Mam świadomość, że treści zamieszczane na niniejszej stronie mogą zawierać między innymi materiały reklamowe wyrobów przeznaczonych do używania przez użytkowników innych niż laicy. W celu przejścia na stronę potwierdź swój status: